Nudisme

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Nudisme
Op zoek naar Nudisme? - Zoek Nudisme in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over Nudisme, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst Nudisme > Forum > Algemeen > nudisten ontmoeten
  Robert  1. Geplaatst op 21 februari 2011 om 14:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Als er voldoende belangstelling voor is, wil ik een nudistisch ontmoetingscentrum opzetten in Eindhoven waar je in een veilige omgeving kunt loungen maar actief bezig kunt zijn met yoga, tantra, dans of meditatie etc. Wil je hier meer over weten, stuur dan een mailtje naar noce@kpnmail.nl.

Sam  2. Geplaatst op 21 februari 2011 om 14:51 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Dit lijkt me een goed initiatief, in elk geval om de koude maanden door te komen. Ik doe mee

Robert  3. Geplaatst op 28 februari 2011 om 11:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Blijkbaar is er weinig behoefte aan een naakte ontmoetingsruimte en ik heb daarom besloten niet verder te gaan met het opzetten ervan. Gelukkig komt het voorjaar er weer aan en kunnen we binnenkort weer lekker bloot op het strand.
Met vriendelijke groeten,
Robert

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Robert op 28 februari 2011 om 11:49:46

Robert  4. Geplaatst op 28 februari 2011 om 11:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Blijkbaar is er weinig behoefte aan een naakte ontmoetingsruimte en ik heb daarom besloten niet verder te gaan met het opzetten ervan. Gelukkig komt het voorjaar er weer aan en kunnen we binnenkort weer lekker bloot op het strand.
Met vriendelijke groeten,
Robert

Hans B  5. Geplaatst op 26 september 2011 om 22:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Jammer dat het niet doorgaat...

Maar als zoiets opgezet wordt in het midden van het land, dan ben ik zeker van de partij...

Het lijke mj erg leuk om een plek te hebben waar ik naakt kan ontspannen met andere mensen.

Maaike Riet..  6. Geplaatst op 22 september 2014 om 16:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo

Mijn naam is Maaike Rietveld en samen met een medestudent, Ineke Akkermans, doe ik een onderzoek naar de beweegredenen van nudisten. Daarvoor zijn we opzoek naar mensen die openstaan voor een interview over hun levenswijze. Gaande deze weg wil ik u vragen of u daarvoor openstaat.

Graag hoor ik snel van u.

Groetjes, Maaike Rietveld

Jan  7. Geplaatst op 26 juli 2015 om 19:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 26 september 2011 om 22:33 schreef Hans B het volgende:
Jammer dat het niet doorgaat...
Maar als zoiets opgezet wordt in het midden van het land, dan ben ik zeker van de partij...
Het lijke mj erg leuk om een plek te hebben waar ik naakt kan ontspannen met andere mensen.

me too

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X